Kysyttyä..

ENNEN

  • Kodin Suvin voi kutsua maksuttomalle arviointikäynnille, jonka aikana  siivoustarpeenne kartoitetaan (onko kyse kertaluonteisesta siivoustarpeesta vai säännöllisemmästä siivouksesta jne.)
  • Siivouksen sisältö käydään tarkoin läpi ennen siivousta (joko arviointikäynnillä tai puhelimessa) niin että teillä ja meillä olisi sama käsitys siitä mitä aiotaan siivota
  • Siivousta varten ei todellakaan tarvitse olla siistiä- jos näin olisi, me kaikki puhtaanapitoalan ihmiset olisimme työttömiä!  Ja Kodin Suvi ei vielä tähän päivään mennessä ole järkyttynyt, missään.
  • Kotia voi toki valmistella siivousta varten, niiltä osin mihin Kodin Suvilla ei ole parasta osaamista, eli esim. tavaroiden omille paikoilleen laittamisella. (esim. tavarat lattioilla)

AIKANA

  • Kodin Suvi tuo mukanaan tarvittavat siivousvälineet ja aineet, mutta halutessanne voimme käyttää myös teidän aineitanne – ja välineitänne.
  • Monet kysyvät pitääkö siivouksen aikana olla paikalla? Ihan miten vain haluatte, osa asiakkaista on paikalla ja osa omissa hommissaan:  töissä tai nauttimassa vapautuneesta ajastaan.
  • Milloin siivoamme? Sovimme jokaisen siivouskerran ajankohdan yhdessä- eli etukäteen tiedätte tarkkaan minä päivänä ja kellonaikana teillä siivotaan.
  • Kotinne irtaimistoa käsitellään hellävaroen – mutta vahingon varalta Kodin Suvilla on vahinkovakuutus, joka kattaa mahdolliset vahingot
  • Kodin Suvi on suorittanut Ensiapukoulutuksen 7.4.2014  (EA1 -voimassa 7.4.2017 )
  • Kodin Suvilla on myös suoritettuna hygieniapassi

JÄLKEEN

  • Palaute palvelusta on kaiken A & O. Positiivinen palaute vie eteenpäin ja negatiivinen kehittää. Kodin Suvi iloitsee ja kiittää molemmista!
  • Siivous laskutetaan käynnin jälkeen, lasku lähetetään  joko postitse tai sähköpostitse sovitun mukaisesti. Laskulla on 2 vkoa maksuaikaa.

JOS teillä on kysyttävää mihin tahansa liittyen, ottakaa yhteyttä joko puhelimitse 050 4420 535 tai laittakaa sähköpostia suvi@kodinsuvi.fi