Kysyttyä..

ENNEN

  • Meidät voi kutsua maksuttomalle arviointikäynnille, jonka aikana  siivoustarpeenne kartoitetaan (onko kyse kertaluonteisesta siivoustarpeesta vai säännöllisemmästä siivouksesta jne.)
  • Siivouksen sisältö käydään tarkoin läpi ennen siivousta (joko arviointikäynnillä tai puhelimessa) niin että teillä ja meillä olisi sama käsitys siitä mitä aiotaan siivota
  • Siivousta varten ei todellakaan tarvitse olla siistiä- jos näin olisi, me kaikki puhtaanapitoalan ihmiset olisimme työttömiä!  Ja emme  vielä tähän päivään mennessä ole järkyttyneet mistään, missään.
  • Kotia voi toki valmistella siivousta varten, niiltä osin mihin meillä ei ole parasta osaamista, eli esim. tavaroiden omille paikoilleen laittamisella. (esim. tavarat lattioilla)

AIKANA

  • Tuomme mukanamme  tarvittavat siivousvälineet ja aineet, mutta halutessanne voimme käyttää myös teidän aineitanne – ja välineitänne.
  • Monet kysyvät pitääkö siivouksen aikana olla paikalla? Ihan miten vain haluatte, osa asiakkaista on paikalla ja osa omissa hommissaan:  töissä tai nauttimassa vapautuneesta ajastaan.
  • Milloin siivoamme? Sovimme jokaisen siivouskerran ajankohdan yhdessä- eli etukäteen tiedätte  minä päivänä ja kellonaikana teillä siivotaan.
  • Kotinne irtaimistoa käsitellään hellävaroen – mutta vahingon varalta meillä on vahinkovakuutus, joka kattaa mahdolliset vahingot

JÄLKEEN

  • Palaute palvelusta on kaiken A & O. Positiivinen palaute vie eteenpäin ja negatiivinen kehittää. Iloitsemme ja kiitämme molemmista!
  • Siivous laskutetaan käynnin jälkeen, lasku lähetetään  joko postitse tai sähköpostitse sovitun mukaisesti. Laskulla on 2 vkoa maksuaikaa.

JOS teillä on kysyttävää mihin tahansa liittyen, ottakaa yhteyttä joko puhelimitse 050 4420 535